Індивідуальна програма розвитку
9 клас
Цілі:
цілісний розвиток успішної особистості учня у процесі освоєння мистецьких надбань людства;
усвідомлення власної національної ідентичності в міжкультурній комунікації;
формування компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження, розвиток креативного потенціалу.
Очікувані результати:
1. Пізнання різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва (Мистецька грамотність):
пояснює особливості художньої мови творів різних видів, жанрів, стилів і напрямів мистецтва;
наводить приклади, порівнює твори, засоби художньої виразності різних видів, жанрів, стилів і напрямів мистецтва.
2. Художньо-образне, асоціативне мислення під час творчої діяльності в різних видах мистецтва (Мистецька діяльність):
реалізує художні ідеї/задуми в різних видах, жанрах і стилях мистецтва, опановує окремі нові прийоми роботи під час виконання творчих завдань у мистецькій діяльності;
створює живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і напрямах;
застосовує знання про стилі та напрями мистецтва для самореалізації;
спостерігає, досліджує довкілля, використовує результати спостережень у мистецькій діяльності.
3. Пізнання себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; розвиток емоційного інтелекту (Мистецька комунікація):
критично оцінює власні досягнення за обраними критеріями, аналізує власний творчий розвиток, усвідомлено самовдосконалюється;
взаємодіє з іншими особами через мистецтво, бере участь у мистецьких проєктах, пояснює свої уподобання;
створює, обробляє та з урахуванням відповідальності поширює мистецький медіатекст.
Коментарі
Дописати коментар