Індивідуальна програма розвитку
6 клас
Цілі:
цілісний різнобічний розвиток успішної особистості учня у процесі формування мистецької грамотності опанування мистецьких надбань людства;
усвідомлення власної національної ідентичності в міжкультурній комунікації в міжкультурному комунікаційному просторі;
формування компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в сфері мистецької діяльності та комунікації.
Очікувані результати:
1. Пізнання різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва (Мистецька грамотність):
пізнає засоби художньої виразності та розпізнає характерні риси різних жанрів образотворчого мистецтва;
характеризує особливості технік виконання творів образотворчого мистецтва.
2. Художньо-образне, асоціативне мислення під час творчої діяльності в різних видах мистецтва (Мистецька діяльність):
аналізує, інтерпретує і критично оцінює засоби художньої виразності в творах різних жанрів образотворчого мистецтва;
передає враження від творів вербально/невербально (різними художніми засобами);
творить різними засобами, в різних художніх техніках і матеріалах;
застосовує різні прийоми, художні техніки, матеріали, формати, засоби дизайну, обирає способи/засоби творення художніх образів у різних видах образотворчого мистецтва;
спостерігає за навколишнім середовищем, фіксує (фото, відео, замальовки тощо) і презентує власні спостереження;
використовує цифрові технології для втілення задуму.
3. Пізнання себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами; розвиток емоційного інтелекту (Мистецька комунікація):
оцінює власні успіхи і досягнення, зауважує помилки та частково самостійно виправляє їх;
взаємодіє з іншими особами через мистецтво, бере участь в обговоренні творів мистецтва.
Коментарі
Дописати коментар