Перейти до основного вмісту

Конспект уроку: "Інтер'єр" 7 клас

Конспект уроку 
на тему:
"Інтер'єр"
7 клас



Урок 6                                                               Дата___________ (7 клас)

Інтер’єр та його характеристика
Композиція «Стиль кімнати»
Мета:
· поглибити знання про закони лінійної перспективи, ознайомити учнів із особливостями зображення стилю, навчити учнів зображати інтер’єр за законами лінійної перспективи, навчити учнів зображати інтер’єр враховуючи стиль;
· розвивати практичні навички зображення будинку за допомогою лінійної перспективи, розвивати образно-просторове мислення, фантазію та уяву;
· виховувати естетичний смак.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням перспективи.

ХІД УРОКУ
           І. Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку
На минулих уроках ми як справжні архітектори за законами лінійної перспективи створювали будинки. На сьогоднішньому уроці ми будемо створювати інтер’єр будинку з урахуванням стилю.
Дизайн будинку – це не менш важливо, ніж будівництво самого будинку. Будинок і дизайн – нерозривні поняття. Дизайнери виконують внутрішню і зовнішню обробку будинків і помешкань.
Головна задача, яку виконують дизайнери – дизайн приміщення, що відповідає індивідуальності людини, яка має в ньому жити чи знаходитися, її звичкам, темпераменту, способу життя. Ну, і природно, задовольняти смаки і переваги господаря.
          

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь
Тож для початку пригадаємо:
·  Що таке архітектура?(Архітектура – це система будівель і споруд, які оформлюють просторове середовище для життя і діяльності людей)
·  Що таке перспектива?(Перспектива – це система зображень об’ємних тіл на площині і враховує їх просторову структуру)
·  Для чого необхідна перспектива?
ІІІ. Виклад нового матеріалу.
Інтер’єр – це оформлення внутрішнього простору будинку або окремих приміщень.
На сьогоднішньому уроці ми також будемо оформлювати та прикрашати внутрішній простір приміщення. І також будемо враховувати стиль.
Наприклад, якщо це буде український стиль, які предмети будуть переважати, які будуть меблі і що може висіти на стінах?
Якщо це єгипетський стиль, то які будуть переважати кольори, які будуть предмети?
А в японському стилі які особливості?
А якщо ми створюємо дизайн бібліотеки, що повинно бути в такій кімнаті?
Чим буде відрізнятись спальна кімната дівчинки та дорослої людини?
Всі ці нюанси ви повинні враховувати при створенні дизайну власного інтер’єру. І стиль кімнати, і її призначення, і вікові та індивідуальні особливості господаря – це те що ви повинні продумати, перш ніж створити дизайн інтер’єру.
Також ми повинні враховувати закони перспективи. Тому перш ніж малювати стиль потрібно за законами перспективи накреслити кімнати та основні меблі.
Етапи малювання інтер’єру:
1.     Починаємо малюнок з того, як і в малюванні будинку, проводимо лінію горизонту.
2.     На лінії намічаємо точку сходження.
3.     До точки сходження через весь аркуш паперу проводимо чотири лінії – це кути кімнати між стіною і стелею та між стіною і підлогою.
4.     В межах цих чотирьох ліній проводимо дві горизонтальні та дві вертикальні лінії таким чином, щоб вийшов квадрат або прямокутних – це дальня стіна кімнати.
5.     Малюємо вікна та двері, таким самим чином як і при малюванні будинку. Намічаємо висоту вікон чи дверей вертикальною лінією, зводимо в точку сходження від верхівки на низу, і в межах цих ліній проводимо вертикальну лінію і це буде край ширини вікна або дверей.
6.     Таким самим чином малюємо карнизи, полички та інші предмети, що знаходяться на стінах, стелі чи підлозі.
Для того, щоб намалювати меблі в інтер’єрі необхідно:
1.     Намітити ширину і висоту меблів.
2.     Провести лінії від їх кутів до точки сходження.
3.     Горизонтальними та вертикальними лініями намітити край меблів.
4.     За необхідності вималювати деталі.
IV. Постановка навчального завдання.
Намалювати інтер’єр будинку дотримуючись обраного стилю та враховуючи закони перспективи.
V. Керування практичною діяльністю учнів.
VI. Аналіз дитячих робіт.
VII. Підведення підсумків уроків.
- Діти, скажіть, будь ласка, що таке інтер’єр?
- Що необхідно враховувати при створенні дизайну інтер’єру?
VIII. Повідомлення домашнього завдання.
IX. Прибирання робочого місця.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Шаблони для витинанки

Шаблони для витинанки Витинанки Віктора Співака

Факультатив "Прекрасне довкола нас. 5-7 класи"

«ПРЕКРАСНЕ ДОВКОЛА НАС. 5-7 КЛАСИ» (навчальна програма факультативного курсу з образотворчого мистецтва) Автор: Добей Ганна Миколаївна «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних   закладах» (Протокол №4 від 20 жовтня 2011 року) за рішенням   комісії дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної Ради з питань освіти МОН молоді та спорту України   (лист ІІТЗО від 10.02.2012 року №14.1/12-Г-37) ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Мета курсу – полягає в особистісному естетичному розвитку учнів, формуванні художньо-творчої свідомості, засвоєнні та поглибленні знань художньо–образними засобами мистецтва; вмінні учнів самостійно розв’язувати творчі завдання, поглиблювати знання про мистецтво малюнка, живопису, властивостей кольору, декоративного мистецтва, народного мистецтва рідного краю, звичаїв, обрядів.   Програма складається з трьох розділів – малюнок, живопис, декоративне мистецтво.   І. Розділ «Малюнок».   Передбачає розвиток образно

Конспект уроку: "Екстер'єр" 7 клас

Конспект уроку  на тему: "Екстер'єр" 7 клас Урок 5                                                                Дата___________ (7 клас) Екстер’єр та його характеристика Композиція «Магазин» Мета : · поглибити знання про закони лінійної перспективи, ознайомити учнів із особливостями зображення стилю, навчити учнів зображати екстер’єр за законами лінійної перспективи, навчити учнів зображати екстер’єр враховуючи функційне призначення споруди, навчити учнів зображати екстер’єр враховуючи стиль ; · розвивати практичні навички зображення будинку за допомогою лінійної перспективи, розвивати образно - просторове мислення, фантазію та уяву ; · виховувати естетичний смак. Тип уроку : комбінований . Обладнання : малюнки із зображенням перспективи . ХІД УРОКУ            І. Організація уваги учнів , оголошення теми та мети уроку На минулих уроках ми навчились за законами лінійної перспективи створювали будинки. На сьогод