Перейти до основного вмісту

Конспект уроку: "Екстер'єр" 7 клас

Конспект уроку 
на тему:
"Екстер'єр"
7 клас



Урок 5                                                               Дата___________ (7 клас)

Екстер’єр та його характеристика
Композиція «Магазин»
Мета:
· поглибити знання про закони лінійної перспективи, ознайомити учнів із особливостями зображення стилю, навчити учнів зображати екстер’єр за законами лінійної перспективи, навчити учнів зображати екстер’єр враховуючи функційне призначення споруди, навчити учнів зображати екстер’єр враховуючи стиль;
· розвивати практичні навички зображення будинку за допомогою лінійної перспективи, розвивати образно-просторове мислення, фантазію та уяву;
· виховувати естетичний смак.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням перспективи.

ХІД УРОКУ
           І. Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку
На минулих уроках ми навчились за законами лінійної перспективи створювали будинки. На сьогоднішньому уроці ми будемо створювати інтер’єр будинку з урахуванням стилю.
Дизайн будинку – це не менш важливо, ніж будівництво самого будинку. Будинок і дизайн – нерозривні поняття. Дизайнери виконують внутрішню і зовнішню обробку будинків і помешкань.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь
Тож для початку пригадаємо:
·  Що таке архітектура?(Архітектура – це система будівель і споруд, які оформлюють просторове середовище для життя і діяльності людей)
·  Що таке перспектива?(Перспектива – це система зображень об’ємних тіл на площині і враховує їх просторову структуру)
·  Для чого необхідна перспектива?
ІІІ. Виклад нового матеріалу.
Екстер’єр – це зовнішній вигляд, зовнішнє оформлення чогось або когось.
В архітектурі екстер’єр – художнє та архітектурне зовнішнє оформлення будівлі. В основі дизайну екстер’єру лежить синтез прагматичних і художніх ідей і рішень, спрямованих на поліпшення умов існування людини в цілісній естетично досконалій формі.
На сьогоднішньому уроці ми також будемо оформлювати та прикрашати зовнішній простір будинку. І також будемо враховувати стиль.
Наприклад, якщо це буде український стиль, які предмети будуть переважати, і що може висіти на стінах?
А в японському стилі які особливості?
А якщо ми створюємо дизайн бібліотеки, що може бути в зовнішньому оформленні будівлі?
Дивлячись на екстер’єр магазину покупець повинен розуміти який в ньому товар. Зовнішній вигляд магазину повинен приваблювати покупців.
Чим буде відрізнятись зовнішній вигляд магазину, в залежності від його призначення?
Якщо це продуктовий магазин, що може бути зображено на фасаді?
Як може виглядати магазин одягу?
А ювелірний магазин?
Всі ці нюанси ви повинні враховувати при створенні дизайну екстер’єру. І стиль будинку, і його призначення, і функційне призначення споруди – це те що ви повинні продумати, перш ніж створити дизайн екстер’єру.
Також ми повинні враховувати закони перспективи. Тому перш ніж малювати стиль потрібно за законами перспективи накреслити основу будинку.
Етапи малювання екстер’єру:
1.                     Малюємо лінію горизонту
2.                     Намічаємо точку сходження
3.                     Малюємо передню сторону куба
4.                     Від кутів зводимо лінії в точку сходу
5.                     Намічаємо, де буде закінчуватися бокова частина куба
6.                     Проводимо паралельні до куба горизонтальні і вертикальні лінії в межах ліній, що йдуть у точку сходження
7.                     Далі домальовуємо вікна і двері
8.                     На останньому етапі оформлюємо екстер’єр відповідно до обраного стилю
IV. Постановка навчального завдання.
Намалювати екстер’єр будинку дотримуючись обраного стилю та враховуючи закони перспективи.
V. Керування практичною діяльністю учнів.
VI. Аналіз дитячих робіт.
VII. Підведення підсумків уроків.
- Діти, скажіть, будь ласка, що таке екстер’єр?
- Що необхідно враховувати при створенні дизайну екстер’єру?
VIII. Повідомлення домашнього завдання.
IX. Прибирання робочого місця.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Шаблони для витинанки

Шаблони для витинанки Витинанки Віктора Співака

Факультатив "Прекрасне довкола нас. 5-7 класи"

«ПРЕКРАСНЕ ДОВКОЛА НАС. 5-7 КЛАСИ» (навчальна програма факультативного курсу з образотворчого мистецтва) Автор: Добей Ганна Миколаївна «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних   закладах» (Протокол №4 від 20 жовтня 2011 року) за рішенням   комісії дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної Ради з питань освіти МОН молоді та спорту України   (лист ІІТЗО від 10.02.2012 року №14.1/12-Г-37) ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Мета курсу – полягає в особистісному естетичному розвитку учнів, формуванні художньо-творчої свідомості, засвоєнні та поглибленні знань художньо–образними засобами мистецтва; вмінні учнів самостійно розв’язувати творчі завдання, поглиблювати знання про мистецтво малюнка, живопису, властивостей кольору, декоративного мистецтва, народного мистецтва рідного краю, звичаїв, обрядів.   Програма складається з трьох розділів – малюнок, живопис, декоративне мистецтво.   І. Розділ «Малюнок».   ...

Програма факультативів і курсів з художньо-естетичного напрямку

ПРОГРАМИ ФАКУЛЬТАТИВІВ ТА КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» (Протокол №4 від 20 жовтня 2011 року) за рішенням комісії дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної Ради з питань освіти МОНмолодьспорту України (лист ІІТЗО від 10.02.2012 року №14.1/12-Г-37) Програма факультативу "Прекрасне довкола нас" Схвалено Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (Протокол No1 від 24 червня 2016 р.) Програма факультативу "Прекрасне довкола нас"