Перейти до основного вмісту

Квест "У світі мистецтва" Картини в емодзі

Квест "У світі мистецтва"
2 завдання
"Картини в емодзі"


Визначте автора відомих картин 🖼️ по емодзі-смайликах 😄
Напишіть прізвища художників на аркуші паперу і передайте вчителю з мистецтва 👩‍🏫👩‍🎨😉 або надішліть повідомленням в Instagram 😊
Для того, щоб виконати дане завдання достатньо назвати 7 художників

P.S. якщо виникнуть питання звертайтеся до мене в школі або надсилайте повідомлення в Instagram 

Бажаю успіхів❤️ 

1. 🌊🌅⛵🚢
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲

2. 🌲🌳🐻🏞️
🔲🔲🔲🔲🔲🔲

3. 🛢️🥘
🔲🔲🔲🔲🔲🔲
Підказка: ☝️це банка супу і прізвище цього художника у паролі від Wi-Fi

4. 🕛⏳
🔲🔲🔲🔲
Підказка: а надихнув художника на створення ☝️ цієї картини плавлений сир 🧀

5. ⬛
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲

6. 😈👹
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲

7. 😱
🔲🔲🔲
Цікавий факт: герой відомого полотна, що став прототипом відповідного емодзі-смайла

8. 🌻🌻🌻⚱️  та  🌌🌙
🔲🔲🔲     🔲🔲🔲

9. 🌹🥀🌷🌸🏵️🌻🌼🌱🌿
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲
Підказка: відома українська художниця 🇺🇦

10. 🐏🐂🐑🐄🐎🐕🦃🐖
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲
Підказка: відома українська художниця 🇺🇦

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Шаблони для витинанки

Шаблони для витинанки Витинанки Віктора Співака

Факультатив "Прекрасне довкола нас. 5-7 класи"

«ПРЕКРАСНЕ ДОВКОЛА НАС. 5-7 КЛАСИ» (навчальна програма факультативного курсу з образотворчого мистецтва) Автор: Добей Ганна Миколаївна «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних   закладах» (Протокол №4 від 20 жовтня 2011 року) за рішенням   комісії дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної Ради з питань освіти МОН молоді та спорту України   (лист ІІТЗО від 10.02.2012 року №14.1/12-Г-37) ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Мета курсу – полягає в особистісному естетичному розвитку учнів, формуванні художньо-творчої свідомості, засвоєнні та поглибленні знань художньо–образними засобами мистецтва; вмінні учнів самостійно розв’язувати творчі завдання, поглиблювати знання про мистецтво малюнка, живопису, властивостей кольору, декоративного мистецтва, народного мистецтва рідного краю, звичаїв, обрядів.   Програма складається з трьох розділів – малюнок, живопис, декоративне мистецтво.   І. Розділ «Малюнок».   Передбачає розвиток образно

Конспект уроку: "Екстер'єр" 7 клас

Конспект уроку  на тему: "Екстер'єр" 7 клас Урок 5                                                                Дата___________ (7 клас) Екстер’єр та його характеристика Композиція «Магазин» Мета : · поглибити знання про закони лінійної перспективи, ознайомити учнів із особливостями зображення стилю, навчити учнів зображати екстер’єр за законами лінійної перспективи, навчити учнів зображати екстер’єр враховуючи функційне призначення споруди, навчити учнів зображати екстер’єр враховуючи стиль ; · розвивати практичні навички зображення будинку за допомогою лінійної перспективи, розвивати образно - просторове мислення, фантазію та уяву ; · виховувати естетичний смак. Тип уроку : комбінований . Обладнання : малюнки із зображенням перспективи . ХІД УРОКУ            І. Організація уваги учнів , оголошення теми та мети уроку На минулих уроках ми навчились за законами лінійної перспективи створювали будинки. На сьогод